když se řekne LAGO

LAGO byla láska na první pohled, nerada se opakuji, ale je to tak. Manžel sice s oblibou říká, že bez zaváhání v obchodě ukážu na to nejdražší, ale já si myslím, že je to spíše o kvalitě a citu pro krásu a jedinečnost. Lago mě baví svou promyšlenou jednoduchostí, elegancí, lehkostí, detailem a nekonečnou variabilitou. Je velmi návykové, umí být solitér a kamarádit s interiérem starého zámku nebo s barokním křeslem. Nebudete ho mít dost, ani když bude u vás doma všude, třeba v ultra moderním domě. 

LAGO věří v rozšířenou vizi designu, chápe ho jako disciplínu netvořící pouze objekt ale také smysl. Disciplínu, která se dotýká a inovuje celý řetězec událostí od zrodu konceptu přes život výrobku uvnitř domovů až po jeho likvidaci. LAGO je přesvědčeno, že design musí vytvářet kulturu, kterou není potřeba opečovávat jako křehkou květinku v klopě kabátu, ale spíše kulturu, která dodá prostor nezbytným podmínkám pro život v měnícím se moderním světě.

LAGO se snaží produkt zkoumat systematickým způsobem, šířit svoji vizi a vyhnout se výhradnímu zaměření na jednotlivé solitéry. V podstatě jde o to vnímat prostor jako systém, ve kterém jednotlivé kusy nábytku navzájem komunikují. Vytvářet design znamená pro LAGO navrhovat v malém měřítku produkt a současně vědět, jak návrh použít ve velkém měřítku v souvislosti s uceleným systémem bydlení. Spíše než produkty navrhujeme „abecedu“ a vyzýváme konečného uživatele, aby ji využil podle svých představ. Produkt není strnulý, ale vede s uživatelem dialog a pomocí toho získává i unikátní nehmotnou hodnotu. LAGO výrobky však mají i jiné hodnoty: lehkost, překvapení a ironii, která ostatně prostupuje celým uměleckým světem. Sortiment je nastaven tak, aby nabídnul řešení pro každou část domu. 

Navštivte web LAGO a inspirujte se ZDE.


podívejte se na domovy mých klientů